Regulamin serwisu cialoporuszenie.pl


Data publikacji: 26.01.2025 r.

Witaj w Regulaminie Serwisu cialoporuszenie.pl!

Tutaj znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące korzystania z Serwisu, rezerwacji Zajęć i zakupów. Akceptacja Regulaminu jest konieczna do złożenia Zamówienia / dokonania rezerwacji.

W razie jakichkolwiek pytań, napisz na adres kontakt@cialoporuszenie.pl lub zadzwoń pod numer +48 501 800 801.

Dziękujemy za Twoje zaufanie!

§ 1. PODMIOT ODPOWIEDZIALNY

Kiedy mówimy „my” „nas”, „nami” itd. lub „Studio”, mamy na myśli właściciela Serwisu, będącego jednocześnie dostawcą Usług i Produktów, którym jest Marta Wawryszewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Ciało-poruszenie Marta Wawryszewicz, ul. Grażyny Bacewiczówny, nr 6, lok. 8, 02-786 Warszawa, NIP: 9512071657, REGON: 384525133.

§ 2. KONTAKT

1. We wszystkich sprawach związanych z Serwisem cialoporuszenie.pl, możesz skontaktować się z nami wysyłając wiadomość na adres kontakt@cialoporuszenie.pl (punkt kontaktowy), dzwoniąc pod numer +48 501 800 801 lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://www.cialoporuszenie.pl/kontakt/
2. Adres kontakt@cialoporuszenie.pl stanowi także punkt kontaktowy służy do bezpośredniego kontaktu z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.

§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ

Słowa pisane w Regulaminie dużą literą mają poniższe znaczenie:
 
Cena – wartość Produktów i Usług, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient składający Zamówienie jest zobowiązany zapłacić;
 
Fitssey – system umożliwiający założenie Konta, złożenie Zamówienia i dokonanie rezerwacji dostępny poprzez stronę https://app.fitssey.com/cialoporuszenie (dalej: „Strona rezerwacji”) oraz w ramach aplikacji Fitssey dostępnej do pobrania bezpłatnie w sklepie Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitssey&hl=pl) i App Store (https://apps.apple.com/pl/app/fitssey/id1438775177?l=pl) (dalej: „Aplikacja”). Podmiot odpowiedzialny: Grzegorz Tomasiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą lightenbody Grzegorz Tomasiak, al. Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia, NIP 7532294721, REGON 362814110, email: hello@fitssey.com;
 
Formularz kontaktowy – dostępny w Serwisie w zakładce „Kontakt” formularz, umożliwiający skontaktowanie się z nami;
 
Konto – Usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Fitssey, polegająca na umożliwieniu Klientowi indywidualnego dostępu za pomocą wybranej nazwy i hasła  w ramach której może on złożyć Zamówienie i zawrzeć Umowę, dokonać rezerwacji i modyfikacji rezerwacji Zajęć, pozwalająca na dostęp do zakupionych Produktów, a także przechowująca podane przez niego dane i historię rezerwacji i Zamówień;
 
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności gospodarczej, ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta; tzw. przedsiębiorca na prawach konsumenta);
 
Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14);
 
Koszyk – rozszerzenie Serwisu, zawierające informacje o Produktach lub Usługach wybranych przez Klienta do Zamówienia oraz Cenie i umożliwiające modyfikację Zamówienia oraz dodanie kuponu rabatowego;
 
Klient / Uczestnik / Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z Serwisu;
 
Produkt – treść cyfrowa (dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej) lub usługa cyfrowa (usługa pozwalająca Użytkownikowi, będącemu Konsumentem na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej), dostępna w Serwisie, która może być przedmiotem Zamówienia i Umowy;
 
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, niebędąca Konsumentem w rozumieniu Regulaminu;
 
Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem domeny www.cialoporuszenie.pl wraz z jej rozszerzeniami i podstronami, umożliwiająca m.in. złożenie Zamówienia, dokonanie rezerwacji na Zajęcia i zawarcie Umowy za pośrednictwem Fitssey;
 
Regulamin – ten regulamin serwisu cialoporuszenie.pl z regulaminem sprzedaży i świadczenia usług drogą elektroniczną;
 
Umowa – Umowa zawarta na odległość dotycząca sprzedaży Produktu lub świadczenia Usług, zwierana pomiędzy nami a Klientem.

Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość (w tym przez Internet ze pośrednictwem Serwisu);

Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03), w tym m.in. Formularz kontaktowy, rezerwacja Zajęć, Konto, Koszyk, umożliwienie złożenia Zamówienia, dokonania rezerwacji Zajęć, dokonania płatności, zawarcia Umowy;
 
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 tj. z dnia 2023.12.22); 
 
Zajęcia / Usługi – zajęcia pilates i inne dostępne w naszej ofercie w Serwisie, kupowane pojedynczo lub w formie karnetu uprawniającego do rezerwacji i wstępu na Zajęcia;
 
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta o chęci zawarcia Umowy z obowiązkiem zapłaty.

§ 4. INFORMACJE OGÓLNE

1. W Serwisie możesz dokonać zakupu i rezerwacji Usług oraz zakupu Produktów.
2. Ceny Produktów i Usług są cenami końcowymi, podanymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Nie stosujemy indywidualnego dostosowania Cen.
3. Wszystkie ważne informacje o Produktach i Usługach, takie jak ich cechy i Cena, znajdują się w opisie Produktu / Usługi w Serwisie. Informacje te nie stanowią oferty, lecz są zaproszeniem do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
4. Mamy prawo zmieniać Ceny, wycofywać i dodawać nowe Produkty i Usługi. Nie wpływa to na wcześniej złożone Zamówienia i zawarte Umowy.
5. Do każdego Zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę w wersji elektronicznej i / lub papierowej (imienną lub na firmę). Złożenie Zamówienia w Serwisie oznacza zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta podany w Zamówieniu.
6. Użytkownik jest zobowiązany korzystać z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu, polityką prywatności i polityką cookies, a także obowiązującymi przepisami prawa. Użytkownik nie może podejmować działań mających na celu zakłócenie pracy lub prawidłowego funkcjonowania Serwisu, polegających w szczególności na:
a. uzyskaniu bezprawnego dostępu do treści lub danych nieprzeznaczonych dla niego;
b. rozpowszechnianiu spamu lub innej niezamówionej informacji handlowej;
c. dostarczaniu do lub za pomocą Serwisu treści niezgodnych z prawem;
d. podawaniu fikcyjnych lub cudzych danych osobowych;
e. masowej aktywacji Kont, w celu uzyskania korzyści;
f. prowadzeniu jakichkolwiek działań mogących utrudniać lub destabilizować działanie Serwisu;
g. podejmowaniu działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa i interesy Usługodawcy, innych użytkowników lub innych osób trzecich.
7. Regulamin Studia załączony do niniejszego Regulaminu stanowi jego integralną część. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Studia.

§ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Klient może składać Zamówienia na Produkty i dokonywać rezerwacji Usług przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę, z wyjątkiem czasu na prace serwisowe, o których mowa w § 14. Regulaminu.
2. Do złożenia Zamówienia i dokonania rezerwacji konieczne jest założenie Konta w sposób opisany w § 14. Usługi świadczone drogą elektroniczną. Przed złożeniem Zamówienia należy zalogować się do Konta.
3. Klient może złożyć Zamówienie i dokonać rezerwacji Usług poprzez Serwis, Stronę rezerwacji lub Aplikację. W tym celu Klient:

a. w przypadku Usług:
i. wybiera zakładkę „Zarezerwuj”
ii. wybiera interesujące go Zajęcia, klikając przycisk „Zapisz się” lub „Zaloguj” (jeśli nie jest zalogowany),
iii. wybiera interesujący go rodzaj karnetu i klika „Wybierz”,
iv. wybiera metodę płatności i ma możliwość wpisania kodu zniżkowego, opcjonalnie złożenia żądania otrzymania faktury (w tym celu niezbędne jest podanie firmy, adresu i numeru NIP),
v. klika przycisk „Kup teraz”.

b. w przypadku Produktów:
i. wybiera zakładkę „Zarezerwuj”,
ii. klika przycisk „Wideo”,
iii. wybiera interesujące go Produkty,
iv. klika „Oglądaj” i potwierdza wybór klikając „Wybierz” (w przypadku Produktów),
v. wybiera metodę płatności i ma możliwość wpisania kod zniżkowego, opcjonalnie złożenia żądania otrzymania faktury (w tym celu niezbędne jest podanie firmy, adresu i numeru NIP),
vi. klika przycisk „Kup teraz”.

Po złożeniu Zamówienia na ekranie urządzenia Klienta wyświetli się komunikat potwierdzający, a w przypadku wyboru płatności gotówką także komunikat o zobowiązaniu do dokonania płatności przy najbliższej wizycie w Studio.
4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem zakupu oraz wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta.

§ 6. ZAWARCIE UMOWY

1. Zawarcie Umowy następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 5 Regulaminu i jego opłaceniu – z wyjątkiem sytuacji, gdy Klient wybiera płatność stacjonarnie w Studio.
2. Niezwłocznie potwierdzamy otrzymanie Zamówienia, a także zawarcie Umowy wysyłając wiadomość potwierdzającą na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta. Wiadomość zawiera także potwierdzenie złożenia ewentualnych dodatkowych oświadczeń przez Kupującego, o których mowa w § 5 Regulaminu. Umowa zostaje zawarta z chwilą dostarczenia Kupującemu tej wiadomości, zastrzeżeniem ust. 3. poniżej.
3. W przypadku gdy Klient wybrał płatność stacjonarnie w Studio, Umowa jest skutecznie zawarta po złożeniu Zamówienia i jego potwierdzeniu przez nas. W takiej sytuacji Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie stacjonarnie przy pierwszej wizycie w Studio.
4. Klient może opłacić Zamówienie w ciągu 24 godzin od jego złożenia, nie później jednak niż 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia Zająć, których rezerwacji dokonał. Po upływie tego terminu Zamówienie zostanie anulowane.
5. Płatność uważana jest za dokonaną w chwili jej uznania na naszym rachunku bankowym.
6. W szczególnych sytuacjach, zwłaszcza niezależnych od nas, mamy prawo anulować Zamówienie w całości lub w części, o czym informujemy Klienta na adres e-mail, wskazany w Zamówieniu / przypisany do Konta. W takim wypadku niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o anulowaniu Zamówienia, zwracamy Klientowi płatność w całości lub w należnej części.
7. Udostępnienie Klientowi treści Umowy następuje poprzez udostępnienie Regulaminu na stronie internetowej Serwisu oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2. powyżej.

§ 7. PŁATNOŚCI

1. Klient ma do wyboru następujące metody płatności:
a. szybki przelew (Przelewy24);
b. zwykły przelew bankowy na konto bankowe – w tytule należy wyraźnie wskazać czego dotyczy płatność;
c. BLIK – stacjonarnie w Studio;
d. karta płatnicza – stacjonarnie w Studio;
e. gotówka – stacjonarnie w Studio.
2. Płatności kartą płatniczą oraz gotówką dokonywane stacjonarnie w Studiu nie dotyczą pierwszej rezerwacji nowego Uczestnika, którą należy opłacić szybkim przelewem, zwykłym przelewem lub przelewem BLIK.
3. W przypadku płatności on-line, Klient zostanie przekierowany na stronę operatora płatności, w celu dokonania płatności. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie automatycznie przekierowany na stronę z podsumowaniem Zamówienia.
4. W przypadku tradycyjnego przelewu bankowego, Klient otrzyma dane do przelewu na ekranie oraz we wiadomości wysyłanej na adres poczty elektronicznej wskazany podczas składania Zamówienia. W takim wypadku Klient opłaca Zamówienie, logując się do swojego banku.
5. Płatności przelewem bankowym należy dokonać na rachunek bankowy:
 
Ciało-poruszenie Marta Wawryszewicz
ul. Grażyny Bacewiczówny, nr 6, lok. 8, 02-786 Warszawa
Numer konta: 38 1050 1025 1000 0097 6395 0632

§ 8. REZERWACJA, ODWOŁYWANIE I ODRABIANIE ZAJĘĆ

1. Na wszystkie Zajęcia obowiązuje rezerwacja.
2. Klient podsiadający Konto może dokonać rezerwacji Zajęć w Serwisie, w Aplikacji oraz na Stronie rezerwacji zgodnie z warunkami zakupionego karnetu.
3. Rezerwacja jest możliwa w Serwisie 7 dni w tygodniu przez całą dobę, z wyjątkiem czasu na prace serwisowe, o których mowa w § 14. Regulaminu.
4. Przed dokonaniem rezerwacji Klient powinien zalogować się do Konta.
5. Aby dokonać rezerwacji, Klient wchodzi w zakładkę „Grafik” w Serwisie, wybiera interesujące go Zajęcia spośród dostępnych i klika przycisk „Zapisz się”, a następnie „Wybierz”, by potwierdzić rezerwację.
6. Klient może zmienić / anulować rezerwację po zalogowaniu do Konta najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem Zajęć.
7. Nieuczestniczenie w Zajęciach bez zmiany / anulowania rezerwacji zgodnie z pkt. 6. powyżej nie uprawnia do zwrotu środków, udziału w Zajęciach w innym terminie ani żadnej innej formy rekompensaty.
8. Nieopłaconą rezerwację należy opłacić w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, nie później jednak niż 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia Zająć, których rezerwacji dokonał Klient. Po tym czasie nieopłacona rezerwacja zostaje anulowana.

§ 9. DOSTAWA PRODUKTÓW CYFROWYCH

1. Klient uzyskuje dostęp do zakupionego Produktu poprzez udostępnienie mu linku do Produktu na adres poczty elektronicznej podany w Zamówieniu / przypisany do Konta. Klient posiadający Konto może także uzyskać dostęp do Produktu po zalogowaniu do Konta.
2. Link do Produktu wysyłamy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia Umowy, chyba że podczas składania Zamówienia wyraźnie wskazaliśmy inny termin.
3. Produkt jest dostarczony, gdy Klient ma do niego dostęp lub może go pobrać.
4. Klient będący Konsumentem, który nie otrzyma Produktu we wskazanym terminie, powinien poinformować nas o tym fakcie.
5. Jeśli po poinformowaniu nas o niedostarczeniu Produktu Konsument nie otrzyma Produktu cyfrowego niezwłocznie lub w uzgodnionym terminie, może odstąpić od Umowy. Konsument, który przed zawarciem Umowy poinformował nas, że termin dostarczenia ma dla niego istotne znaczenie, może odstąpić od Umowy od razu, z pominięciem procedury opisanej w ust. 4 powyżej.
6. Klient może pobrać Produkt przeznaczony do pobrania nielimitowaną ilość razy.
7. Produkt może być dostępny przez ograniczony lub nieograniczony czas. Jeśli dany Produkt jest dostępny przez czas ograniczony, informujemy o tym Klienta przed złożeniem Zamówienia w opisie Produktu.
8. Możemy dokonywać zmian w Produkcie koniecznych do zachowania jego zgodności z Umową oraz – w przypadku Produktu, który nie jest dostarczany jednorazowo – zmian z uzasadnionych powodów, takich jak naprawa ewentualnych błędów, ulepszenie, dostosowanie do potrzeb Użytkowników. Zmiany nie powodują żadnych kosztów po stronie Klienta. O dotyczących Klienta zmianach poinformujemy na adres poczty elektronicznej wskazany podczas składania Zamówienia / przypisany do Konta. Jeśli zmiany wpłyną negatywnie na dostęp do Produktu lub korzystanie z niego, poinformujemy o nich Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W takim wypadku Klient może wypowiedzieć Umowę w ciągu 30 dni.
9. Aktualizacja Produktów nie jest konieczna do zachowania ich zgodności z Umową. Standardowo nie zapewniamy aktualizacji Produktów. Jeśli dany Produkt obejmuje aktualizacje, informujemy o tym Klienta na etapie składania Zamówienia. W takim przypadku wskazana Cena obejmuje aktualizacje przez wskazany okres lub bezterminowo (szczegółowa informacja w opisie Produktu). O aktualizacji Produktu informujemy Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany podczas składania Zamówienia / przypisany do Konta.

§ 10. ZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ (REKLAMACJA)

1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Produkt zgodny z Umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że Produkt nie będzie zgodny z Umową, Klient będący Konsumentem ma prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w Ustawie o prawach konsumenta. Do pozostałych Klientów poniższych postanowień tego paragrafu nie stosuje się.
2. Produkt jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
a. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
b. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Usługodawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
3. Produkt zgodny z Umową musi także:
a. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla produktu tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego oraz publiczne zapewnienia złożone przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Usługodawca wykaże, że: nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć (i); przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób (ii), publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy (iii);
c. być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
d. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione konsumentowi przez przedsiębiorcę przed zawarciem umowy.
4. Odpowiadamy wobec Konsumenta za brak zgodności z Umową Produktu dostarczanego w sposób ciągły, który wystąpił i ujawnił się w czasie, w którym Produkt miał być dostarczany. Odpowiedzialność ta może być wyłączona lub ograniczona w sytuacjach przewidzianych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta.
5. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową.
6. Zgłoszenia niezgodności z Umową należy dokonać w dowolnej formie, korzystając z danych wskazanych na wstępie, w tym na formularzu reklamacyjnym dostępnym TUTAJ (https://www.cialoporuszenie.pl/wp-content/uploads/2025/01/Zalacznik-nr-2-do-Regulaminu_Wzor-formularza-reklamacyjnego.pdf), wysyłając wypełniony formularz na adres poczty elektronicznej wskazany na wstępie.
7. W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Konsumenta i Zamówienia (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer zamówienia, przedmiot zamówienia), wskazanie niezgodności Produktu z Umową oraz żądania.
8. Rozpoznajemy zgłoszenie w terminie do 14 dni od jego przyjęcia i w tym terminie informujemy o sposobie rozstrzygnięcia na adres poczty elektronicznej wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie zgłoszenia za uzasadnione.
9. W przypadku uznania zgłoszenia za uzasadnione, doprowadzimy Produkt do zgodności z Umową w terminie do 14 dni od uznania zgłoszenia za uzasadnione. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową ponosimy my.
10. Jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Usługodawcy, Usługodawca ma prawo odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
11. W przypadku odmowy doprowadzenia Produktu niezgodnego z Umową do zgodności z Umową, Konsument może żądać obniżenia Ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Rozpoznajemy żądanie w sposób wskazany w ust. 9. powyżej.
12. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy również wtedy, gdy: nie doprowadziliśmy Produktu do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że próbowaliśmy doprowadzić Produkt do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia do zgodności z Umową; poinformowaliśmy Konsumenta lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzimy Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
13. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Produktu niezgodnego z Umową do wartości Produktu zgodnego z Umową. Jeżeli Produkt jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu Ceny uwzględnia się czas, w którym występowała niezgodność z Umową.
14. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny.
15. W razie odstąpienia od Umowy w wyniku niezgodności Produktu z Umową, Konsument jest zobowiązany niezwłocznie zaprzestać korzystania z Produktu i trwale usunąć go ze swoich urządzeń, na których został zapisany.
16. W przypadku odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny, zwracamy Konsumentowi wpłatę lub jej odpowiednią część niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny.
17. Zwrot wpłaty nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Konsument do zapłaty, chyba że zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami.
18. Konsument jest zobowiązany do współpracy z nami w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia faktów i zasadności zgłoszenia.

§ 11. REKLAMACJA USŁUG

1. Klient może zgłosić reklamację Usług w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym dostępnym TUTAJ (https://www.cialoporuszenie.pl/wp-content/uploads/2025/01/Zalacznik-nr-2-do-Regulaminu_Wzor-formularza-reklamacyjnego.pdf), wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail wskazany na wstępie.
2. W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Klienta i Usługi (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer Zamówienia, przedmiot Zamówienia), wskazanie przedmiotu reklamacji oraz żądania reklamacyjnego.
3. Zgłoszenie rozpoznajemy w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informujemy zgłaszającego o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie żądania za uzasadnione.

§ 12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od Umowy, z wyjątkami opisanymi w tym paragrafie poniżej. Pozostałych Klientów prawo odstąpienia od Umowy nie dotyczy.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość Konsument może złożyć w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W tym celu wystarczające jest poinformowanie nas o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu. Zgłoszenia należy dokonać korzystając z naszych danych wskazanych na wstępie. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
3. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, gdy Umowa dotyczy:
a. Produktów dostarczanych za zapłatę Ceny, jeżeli Konsument wyraził zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od Umowy i otrzymał potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość,
b. Usług, jeżeli Usługa została wykonana w pełni za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.
4. Po odstąpieniu od Umowy, zwracamy Konsumentowi uiszczoną wpłatę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

§ 13. AKCJE PROMOCYJNE

1. Możemy organizować ograniczone czasowo obniżki Cen, udzielać rabatów i oferować Produkty lub Usługi nieodpłatnie wszystkim lub wybranym Klientom (dalej: Akcje promocyjne). Zasady Akcji promocyjnych mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Akcji promocyjnej nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.
2. Akcje promocyjne nie łączą się, chyba że wyraźnie wskażemy inaczej.
3. Produkt lub Usługę objęte Akcją promocyjną Kupujący może zamówić / zarezerwować tak, jak pozostałe Produkty w sposób opisany w § 5 (Składanie Zamówienia) i § 8 (Rezerwacja, odwoływanie i odrabianie Zajęć) Regulaminu.
4. Zasady Akcji promocyjnej mają zastosowanie tylko do Zamówień / rezerwacji dokonanych w ramach danej Akcji promocyjnej w czasie jej obowiązywania.
5. Możliwość skorzystania z Akcji promocyjnej może być limitowana. Możliwość skorzystania z Akcji promocyjnej może także zależeć od dostępności Produktów / Usług.
6. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny poinformuję Cię o obniżonej Cenie oraz o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt / Usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, poinformuję Cię o najniższej Cenie Produktu w tym czasie.

§ 14. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Świadczymy nieodpłatnie w Serwisie Usługi świadczone drogą elektroniczną umożliwiające:
a. złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy;
b. założenia i utrzymywanie Konta;
c. możliwość dokonania płatności elektronicznej;
d. rezerwację Zajęć;
e. kontakt przez formularz kontaktowy;
f. dostarczanie innych funkcjonalności umożliwiających skuteczne korzystanie z Serwisu.
2. Ten Regulamin stanowi regulamin świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03). Nieodpłatnie udostępniamy go przed zawarciem umowy o świadczenie tych usług.
3. Użytkownik powinien korzystać z Usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z ich przeznaczeniem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami, a także z poszanowaniem praw autorskich i własności intelektualnej naszej oraz uprawnionych osób trzecich. Niedozwolone jest zakłócanie ich funkcjonowania i nie przesyłaj Treści niedozwolonych.
4. Podejmujemy odpowiednie działania, by zapewnić poprawne funkcjonowanie Serwisu, w tym zapobiegające pozyskiwaniu danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
5. Stosujemy odpowiednie środki, aby w jak największym stopniu ograniczyć ryzyka zagrożeń związanych z korzystaniem z Serwisu.
6. Użytkownik, w celu zminimalizowania ryzyk związanych z korzystaniem z sieci Internet powinien podejmować działania ograniczające te ryzyka, w tym korzystać z systemów oraz aplikacji z legalnych źródeł; regularnie aktualizować oprogramowanie; posiadać aktualne oprogramowanie antywirusowe oraz aktywny firewall.
7. Możemy prowadzić w Serwisie prace techniczne i informatyczne, mające na celu jego ulepszanie, aktualizację, rozwój lub usunięcie problemów. W takich wypadkach korzystanie z Serwisu i / lub Serwisu może być przejściowo utrudnione.
8. Aby korzystać z Serwisu, potrzebne są:
a. dostępu do Internetu;
b. dowolny aktualny systemu operacyjny;
c. aktualna przeglądarka internetowa z obsługą plików cookies;
d. aktywne konto poczty elektronicznej (w celu założenia Konta, złożenia Zamówienia, zawarcia Umowy i rezerwacji Zajęć).
9. Aby korzystać z Produktów, komputer lub inne urządzenie Klienta powinno być zaopatrzone w:
a. w przypadku plików tekstowych zapisanych w formacie doc., docx – standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice);
b. w przypadku plików video – standardowy odtwarzacz plików wideo (np. Windows Media Player);
c. w przypadku pozostałych plików – dowolny program obsługujący pliki elektroniczne odpowiednio w formacie pdf., xsl, mobi, pub.;
10. Do złożenia Zamówienia, zawarcia Umowy i dokonania rezerwacji konieczne jest założenie Konta w Fitssey oraz złożenie oświadczenia o akceptacji Regulaminu Studio i zapoznaniu się z Polityką prywatności.
11. Klient może założyć Konto w Aplikacji lub na stronie https://www.cialoporuszenie.pl/rezerwacja-zarezerwuj-trening/, wybierając interesujące go Zajęcia i klikając „Zaloguj”, a następnie „Zarejestruj się” lub w zakładce „Profil” klikając przycisk „Zarejestruj się”.
12. Do założenia Konta potrzebne jest podanie danych Użytkownika (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu) oraz danych do logowania: loginu i hasła.
13. Użytkownik jest odpowiedzialny za wybór silnego hasła, jego okresową zmianę oraz zabezpieczenie danych logowania przed dostępem osób niepowołanych. Na Koncie będą przechowywane dane osobowe Użytkownika i historia Zamówień oraz rezerwacji. Użytkownik może zarządzać Kontem, logując się do niego z poziomu zakładki „Zarezerwuj” w Serwisie, przez Aplikację lub przez Stronę rezerwacji.
14. Zakładając Konto Klient – poprzez zaznaczenie odpowiednich pól – składa oświadczenia, które potwierdzają:
a. zapoznanie się i akceptację Regulaminu – wymagane,
b. zapoznanie z zasadami przetwarzania danych – wymagane,
c. wolę dostarczenia Produktu / wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, skutkujące utratą prawa do odstąpienia od Umowy (w stosunku do Usług – w przypadku ich wykonania w całości).
15. W celu potwierdzenia Zamówienia, Klient klika przycisk „Kupuję i płacę”. Jego kliknięcie potwierdza złożenie powyższych oświadczeń, złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty oraz zgodę na otrzymanie dokumentu sprzedaży w postaci elektronicznej.
16. Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji regulaminu oznacza także złożenie oświadczenia o zgodzie na otrzymanie dowodu zakupu w postaci elektronicznej na adres elektroniczny przypisany do Konta.
17. Utworzenie Konta należy potwierdzić klikając przycisk „Zapisz się”.
18. Podczas składania Zamówienia i zakładania Konta, Użytkownik jest zobowiązany podać prawdziwe dane osobowe oraz na bieżąco je aktualizować. W każdym czasie, aby zapewnić przetwarzanie prawdziwych i aktualnych danych, jesteśmy uprawnieni do podjęcia działań weryfikujących prawdziwości danych podanych przez Użytkownika podczas zakładania Konta, w tym również może zwrócić się do Użytkownika bezpośrednio w celu potwierdzenia poprawności i aktualności danych.
19. Zawarcie i rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną jest bezpłatne i możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z tych usług i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania. W przypadku poinformowania Użytkownika zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie o zmianie Regulaminu Użytkownik, który nie akceptuje zmiany, może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną.
20. Użytkownik, który zauważył jakiekolwiek problemy techniczne w Serwisie, chce zrezygnować z Usług świadczonych drogą elektroniczną lub zareklamować je, powinien skontaktować się z nami w dowolny sposób, korzystając z danych wskazanych na wstępie.
21. W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia, zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, opcjonalnie numer Zamówienia i przedmiot Zamówienia) oraz wskazanie czego dotyczy zgłoszenie.
22. Zgłoszenie rozpoznajemy w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informujemy Użytkownika o sposobie rozstrzygnięcia na adres poczty elektronicznej wskazany w zgłoszeniu.

§ 15. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI

1. Do Umów zawartych z Przedsiębiorcami stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Nasza odpowiedzialność wobec Kupującego niebędącego Konsumentem, w tym z tytułu braku zgodności z umową i rękojmi, a także utraconych korzyści jest wyłączona w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

§ 16. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA NA PRODUKTY CYFROWE

1. Wszystkie prezentowane w Serwisie i na naszych kontach w mediach społecznościowych Produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki towarowe, grafiki oraz logo, a także publikowane treści, w tym, formularze i dokumenty, stanowią lub mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Utwory”) i podlegają ochronie prawnej. Właścicielem praw do Utworów jesteśmy my lub osoby trzecie (w takim przypadku posiadamy stosowne prawa do ich wykorzystywania). Korzystanie z Serwisu i zawarcie Umowy nie oznaczają nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw własności intelektualnej do Utworów.
2. Klient może korzystać z zakupionego Produktu na własny użytek i w granicach dozwolonego użytku osobistego, zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. Kupując Produkt, Klient otrzymuje prawo do niewyłącznego korzystania z niego przez czas nieokreślony (chyba że co innego wynika z opisu Produktu), bez ograniczeń terytorialnych. Klient może zapisywać i odtwarzać Produkt na dowolnej ilości swoich urządzeń, drukować i przechowywać na własne potrzeby (licencja niewyłączna).
4. Klient nie może przenieść licencji na Produkt na inną osobę ani udzielić dalszej licencji, odpłatnie lub nieodpłatnie udostępniać go innym osobom spoza kręgu bliskich znajomych i rodziny, ani tworzyć w oparciu o niego własnych produktów lub usług komercyjnych.
5. Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do Utworów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie, w tym dalsze udostępnianie bez naszej zgody lub innych osób uprawnionych. Niedozwolone jest także wysyłanie, publikowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, rozwijanie, ponowne wykorzystywanie lub wprowadzenie do obrotu Utworów w jakikolwiek sposób, wykraczający poza dozwolony użytek osobisty. Zabronione jest korzystanie z oprogramowania zakłócającego działanie Serwisu.
6. Niedozwolone jest kopiowanie zewnętrznej postaci Produktów, za pomocą technicznych środków reprodukcji, które może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu (naśladownictwo), a także wszelkie inne zachowania stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji wskazane w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
7. Ten Regulamin i inne używane przez nas w związku z działalnością Serwisu dokumenty są chronione prawem autorskim. Jego kopiowanie w całości lub w części i używanie do własnych celów komercyjnych jest niedozwolone.

§ 17. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

1. Wyrażamy zgodę na podjęcie próby wyjaśnienia ewentualnych sporów związanych z Umowami na drodze postępowania mediacyjnego.
2. Klient, będący Konsumentem może skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. bezpłatna platforma internetowego rozstrzygania sporów ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/);
b. Stały Polubowny Sąd Konsumencki;
c. Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej;
d. Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
3. Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów znajdują się w siedzibach i na stronach internetowych tych organów.
4. Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
5. Ewentualne spory pomiędzy nami a Klientem niebędącym Konsumentem, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę. W przypadku Konsumentów, właściwy sąd określają przepisy kodeksu postępowania cywilnego.

§ 18. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

1. Jesteśmy administratorem danych osobowych Użytkownika. Nasze dane jako administratora danych osobowych znajdują się na wstępie.
2. Przetwarzamy dane osobowe niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy, świadczenia usług lub podjęcia innych działań z nimi związanych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej w zakładce „Polityka prywatności” pod adresem: https://www.cialoporuszenie.pl/polityka-prywatnosci/.
3. Serwis wykorzystuje technologię plików cookies na zasadach opisanych w Polityce prywatności i plików cookies.

§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
2. Możemyw zakresie dopuszczalnym przez prawowprowadzać zmiany w Regulaminie. Zmiany nie mają zastosowania do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w Serwisie pod tekstem aktualnego Regulaminu w postaci linków umożliwiających pobranie.
3. O zmianie Regulaminu poinformujemy z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem:
a. przez umieszczenie w Serwisie nowego tekstu Regulaminu i daty jego wejścia w życie;
b. na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta – w przypadku Użytkowników posiadających Konto.
4. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne pod tekstem aktualnie obowiązującego Regulaminu w Serwisie.
5. Jeżeli zmiana Regulaminu w istotny sposób negatywnie wpływa na możliwość korzystania z Produktów dostępnych poprzez Konto, Konsument może wypowiedzieć umowę w ciągu 30 dni od poinformowania o zmianie.
6. Umowy zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub wyłączyć uprawnień Konsumentów, przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy ustawy. Do konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
8. Nieodpłatnie udostępniamy Regulamin w Serwisie oraz przesyłamy go na adres poczty elektronicznej wskazany w Zamówieniu. Użytkownik może pobrać i dowolnie odtwarzać Regulamin na swoich urządzeniach. Użytkownik nie może go jednak używać do własnych celów zarobkowych.

Scroll to Top